Történelem
Határidő: április 17, péntek, szokásosan az oktatasnemethlaszlo@gmail.com címre küldjétek!
A következő feladatot április 21-én kapjátok meg.
Cím: Társadalom és életmód a két világháború között
Tankönyv 167-171. oldal. Ebből a tananyagból mindössze 2 választ kérek a füzetbe.
1: Milyen társadalmi csoportok voltak? Csak sorold fel a tk. a,b,c,d,e, pontjai alapján.
2: A parasztságon belül miből éltek, akiknek nem volt földjük? Írj róluk néhány jellemzőt!
Cím: Oktatáspolitika és kultúra a Horthy-korszakban
Tankönyv 172-176. oldal. Írj vázlatot a füzetbe!
1. Kinek a nevéhez fűződik az oktatás fejlesztése?
2. Milyen eredmények fűződnek a nevéhez? 5-6 pontban írd le!
3. Milyen 2 színtere volt az iskolán kívüli nevelésnek?
4. A kultúra fejlődéséhez oldd meg a munkafüzet 97. oldalának 5. feladatát, a baglyok nem kellenek.
Szorgalmi: mf 96/1
Az M5 adásai: kedd 9:30 Az antiszemitizmus
szerda 9:30 Az első világháborút lezáró békerendszer bukása
Nektek és családjaitoknak áldott ünnepeket kívánok!
A következő feladatot április 21-én kapjátok meg.
Cím: Társadalom és életmód a két világháború között
Tankönyv 167-171. oldal. Ebből a tananyagból mindössze 2 választ kérek a füzetbe.
1: Milyen társadalmi csoportok voltak? Csak sorold fel a tk. a,b,c,d,e, pontjai alapján.
2: A parasztságon belül miből éltek, akiknek nem volt földjük? Írj róluk néhány jellemzőt!
Cím: Oktatáspolitika és kultúra a Horthy-korszakban
Tankönyv 172-176. oldal. Írj vázlatot a füzetbe!
1. Kinek a nevéhez fűződik az oktatás fejlesztése?
2. Milyen eredmények fűződnek a nevéhez? 5-6 pontban írd le!
3. Milyen 2 színtere volt az iskolán kívüli nevelésnek?
4. A kultúra fejlődéséhez oldd meg a munkafüzet 97. oldalának 5. feladatát, a baglyok nem kellenek.
Szorgalmi: mf 96/1
Az M5 adásai: kedd 9:30 Az antiszemitizmus
szerda 9:30 Az első világháborút lezáró békerendszer bukása
Nektek és családjaitoknak áldott ünnepeket kívánok!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése